Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

cabuk Pohaca


selamün aleyküm canlar
hepinize sihat ve maneviyat yüklü bir hafta  diliyorum .
 sizlere bir pohaca tarifi vermek istiyorum bu gün
bu tarif arkadasim nurgülden aldim .. tarif icin tesekkür ederim nurgülüm sagolasin
inanin hazirlamasi ve pismesi 27 dakika sürdü .cok hizli ve lezzetli
gerekli malzeme
300 gr yogurt
150ml sivi yag
2 yemek kasigi dolusu margarin (oda isisinda )
4 yumurta ( iki sarisi üzeri icin ayrilacak )
2 pk kabartma tozu
700 gr un
1,5 kahve kasigi tuz
1 su bardagi ceviz dogranmis  ( arzuya bagli )
üzeri icin susam cörekotu
yapilisi
2 yumurta sarisi haric tüm malzemeyi bir kaba koyup yogurun cevizleri ekleyin avuc ici kadar koparip yuvarlayin yagli kagit serilmis firin tepsisine koyup üzerien yumurta sarisi sürün susam cörekotu serpip isitilmis 200 derece firinda kizarincaya kadar pisirin .
beni dinlerseniz fazla sogumasini beklemeyin ;)

afiyet olsun
not nurgül arkadasimin servis önerisi ,mutlaka ama mutlaka zeytin ile yiyin ee yaninda caysiz olmaz tabii

0 Kommentare:

Yorum Gönder

Öncelikle bana ayirmis oldugun zaman icin tesekkür ederim
Allah c.c. razi olsun
sevgili ziyaretcim
sayet google hesabiniz yoksa yorumlama bicimi isimli kutucuktaki anonim ayarini secerek sizde yorum birakabilirsiniz sevgilerimle